Виж ти! Асфалтират и в студа.!


Първоначално се учудих и бях готов и аз да лавна по форумите, задето общината троши пак пари за асфалт и то в неподходящо време. Но както се казва, „с питане и в Стамбул се стига“ и аз реших да питам. Оказа се, че начинът, по който се запушват дупките в централната част на Казанлък, става по сравнително нов метод- на полагане на студен асфалт.
Технологията е такава, че не се влияе от метеорологичните условия. При нея реалната възможност за използването на материала е както при много ниски, така и при изключително високи температури – от -29 ° до +49°С. Така проблемите с лошите метеорологични условия при асфалтирането не съществуват за избралите „умното” вещество, което се оказва много удачно освен за ремонт на пътни настилки, попълване на пукнатини и дупки, заради способноста му да се свива и разширява с повърхността на пътното платно.
Оказва се, че студеното асфалтиране позволява да се полага асфалт веднага след отстраняване на авария.

Както се казва,модерни времена. Ако са и трайни, имама наистина добра новина.


Петър Георгиев