Учебниците по история влизат в Тик Ток - това е една от кампаниите, които ще стартират от Асоциацията на инфлуенсърите. За нея ще ползват консултации и подкрепа на преподаватели от историческите факултети на родните университетите. Другите каузи, които започват инфлуенсърите са популяризирането на туризма и атрактивните туристически обекти в България, както и родното земеделие. Сред планираните кампании са още четенето на книги и защита на животните.
Членовете на асоциацията организираха събитие във Велико Търново, на което представиха своите цели и предстоящи кампании, и се срещнаха с представители на изпълнителната и законодателната власт, както и на хора от бизнеса. Председателят на асоциацията Йоан-Петър Кръстев подчерта, че организацията ще работи за възпитанието на децата и младите хора в положителни практики и примери и ще търси начин да ги образова в дигиталната среда, която крие много опасности. От НСОРБ посъветваха инфлуенсърите да популяризират още и празниците, които се организират в общините, традициите и българските обичаи. Ева Веселинова, член на УС на асоциацията подчерта, че ще положат всички усилия да противодействат и на фалшивите новини, на съдържанието в интернет, което подвежда, манипулира или провокира към агресия, и опасни за здравето и живота деяния.
Асоциацията на инфлуенсърите е отворена за нови членове, в това число и блогъри, собственици на уеб медии, представители на различни сфери и бизнеси, които са се утвърдили в дигиталната среда.
0 коментара
Все още няма коментари към публикацията. Бъдете първи и споделете Вашето мнение!