ЕVN България предупреждава клиентите си за фалшиви имейли, изпращани от името на дружеството. За получаването на такива имейли са сигнализирали самите потребители. В тях е бил посочен и линк за превод на сума. ЕVN България няма практика да изисква от клиенти плащане чрез кликване на конкретен линк, посочен в имейл, уточняват от дружеството и съветват клиентите си да ги изтрият незабавно.
EVN България изпраща мейли само до тези клиенти, които са заявили в компанията безплатната услуга за известяване по електронна поща. Тези имейли посочват само информация за наличие на фактура, както и информация при просрочен срок за плащане. Във всеки от тях е посочен и контакт с дружеството: телефон 0700 1 7777 и www.evn.bg. Клиентите, използващи услугата за електронна фактура, получават директна информация oт системата www.efaktura.bg на „Борика – Банксервиз“ АД.
EVN България напомня, че всеки клиент може да използва интернет платформата за плащане „EVN Онлайн плюс“ на www.evn.bg, която дава безплатен достъп до месечното потребление от фактури на всеки клиент за 12 месеца назад. Достъпът до информацията е напълно защитен и функционира безопасно.
0 коментара
Все още няма коментари към публикацията. Бъдете първи и споделете Вашето мнение!