Общината в Казанлък е обявила нови работни места, свързани с екологичиня контрол и пускането в експлоатация на 7 електробуса.
Обявата за тях е публикувана на сайта на Община Казанлък
Търсят се 5-тима за длъжността Главен специалист „Контрол по спазване на подзаконовите нормативни актове“. Контрольорите ще следят за спазването на общинските наредби, ще извършват проверки и ще съставят констативни протоколи и актове за установяване на административни нарушения.
Във връзка с работата по проект „Интегриран градски транспорт – Етап 1“ и въвеждането на 7 електробуса в градската транспортна мрежа на Казанлък Общината търси да назначи:
11 шофьори на автобус
10 кондуктори
2 механици МПС
2 диспечери на транспортни средства
Всички обявени длъжности изискват минимум средно образование. Подробните изисквания са публикувани както на сайта на Община Казанлък – секция „Обяви и съобщения“ – „Кариери“, така и в Дирекция „Бюро по труда”, град Казанлък.
Крайният срок за подаване на документи е 28.02.2019г. до 17,00ч. в сградата на Община Казанлък, бул.“Розова долина“№6, Информационен център, гише №2 – Деловодство.
0 коментара
Все още няма коментари към публикацията. Бъдете първи и споделете Вашето мнение!