22 годишно момче от павелбанското село Александрово загина късно снощи при пътен инцидент до село Търничене, на подбалканския път София – Бургас.

Момчето е управлявало лек автомобил БМВ.
На пътя близо до бензиностанция на входа на селото, която по ирония е собственост на чичото на загиналото момче- павелбанския бизнесмен Исса Бесоолу, се е движила каруца с регистрация в казанлъшкото село Горно Черковище, без светлоотразители. Момчето се опитало да я избегне.

Блъска се в нея, губи контрол над автомобила, навлиза в бензиностанцията, където удря осветителен стълб на осветлението на бензиностанцията, в две паркирани колии стоманобетонна ограда.
От силния удар стълбът пада върху колата и я смазва. Момчето, управлявало БМВ-то загива на път за болницата в Казанлък.

Мъжът, управлявал каруцата е почти невредим, с леки охлузвания. Конят също е без наранявания, сериозни са щетите само по каруцата.

Според кмета на село Търничане Ахмед Ходжа, загиналото момче е син на по- малкия брат на бизнесмена от Павел баня Исса Бесоолу- Мехмед Бесоолу.
По думите му, младежи от селото са засекли каруцата на мъжа от Горно Черковище да се движи 15 минути преди инцидента с висока скорост, по пътя между Манолово и Тъжа.

Младежи споделили с кмета, че мъжът, управлявал каруцата, бил в нетрезво състояние и пришпорвал коня по пътя. По -късно през деня днес от ОДП на МВР в Стара Загора съобщиха, че при тест за алкохол е установено, че водачът на каруцата, който е на 25 години е с 2,07 промила алкохол в кръвта.

Според кмета на Търничане водачът на каруцата е от Горно Черковище, но пътувал към Търничане, където живеела негова предишна съпруга с двете им деца, при друг техен родственик.


Трагедията на пътя от снощи с 22 годишното момче повтаря друга трагедия от преди 9 месеца в Казанлъшко, когато при идентичен случай, само че по пътя от Казанлък за Стара Загора, заради неосветена каруца загинаха момче и момиче на по 22 години.
Масови протести на граждани тогава поискаха държавата да се намеси категорично и да се спре движението на каруци по пътищата на страната.
С две подписки поискаха и промени в Закона за движението по пътища и общинските наредби в Казанлък, но на практика ефект няма.

Няма и категорични промени в законодателството по този проблем.