
Обобщените в национален доклад по темата данни от него, се
представят на международен форум в Истанбул, в който участвати делегати на останалите страни- партньори
по проекта: - Азербайджан, Хърватия, Македония, Румъния, Сърбия, Черна гора и
Турция.
2/3 от участниците в проучването, /128 представители на
български компании и организации/ имат дейности, свързани с корпоративната
социална отговорност, но само 6% от тях имат Етичен кодекс. Повече от
половината участници в проучването не са оторизирали специален отдел за
координиране на корпоративно-социалната отговроност в компанията /64,5%/. За
10,5% от анкетираните тази дейност се изпълнява от отдел „Човешки ресурси“, а останалите са възложили
тази задача на отдели като „Административен“, „Комуникации и маркетинг“. Само
1% от анкетираните компании имат отделно подразделение, което се занимава със
„социални политики“.
Повече от половината участници в проучването споделят, че не
предоставят на обществото и заинтересованите страни информация, относно своите
дейности, свързани с корпоративната социална политика или нефинансова
информация.
По данни на информационния бюлетин на БТПП
Crvkfo преди 2 години
Crvkfo преди 2 години