Грешките на потребителите при онлайн търговията Черният петък и цветните отстъпки провокират интереса на потребителите и стимулират купуването на техника, дрехи, бижута и други продукти.
Отчетените резултати от отминали години сочат и допускани някои слабости по отношение на онлайн търговията. Случвало се е доставеният продукт да е различен от поръчания, да е доставена само част от поръчката или пък да не е спазен срокът на доставката.
Какви основни грешки могат да бъдат допуснати при онлайн поръчките на различни продукти – това са така наречените потребителски слабости.
Пропускат се скритите разходи, когато се прави поръчката. Това се получава, когато не винаги търговецът е информирал за пълната цена на стоката, включително и разходите по доставката. За да не се допуска подобна грешка е необходимо да се провери предварително дали намалението не важи за покупка над дадена стойност или количество.
Трябва да се проверява дребният шрифт, което е добре да се направи предварително, когато сте се ориентирали към определена стока.
Предварително трябва да бъде проверено къде може да бъде върната стоката, ако евентуално размислите. Неточният адрес рискува тя да бъде доставена на неправилното място.
Тъй като не се комуникира директно с продавача, за да се избегнат нежелани последствия е необходимо да бъде запазена цялата документация от електронната кореспонденция.